shop till you drop - Reisverslag uit Fort Walton Beach, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu shop till you drop - Reisverslag uit Fort Walton Beach, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

shop till you drop

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

02 Mei 2016 | Verenigde Staten, Fort Walton Beach

Vanochtend waren wij weer iets later wakker : vijf uur ! Elke dag een stukje beter zullen wij maar zeggen. Afscheid genomen van Skip van de Carabelle hotel en daarna ontbijten bij een tentje langs de weg. Carabelle verzorgd namelijk zelf geen ontbijt maar je krijgt een voucher waar je bij een paar tentjes terecht kan. We kozen voor een rood geel geverfd hokje langs de weg dus waar wij normaal gesproken nooit binnen zou gaan ! Maar toch gedaan en als je dan binnen komt valt het best wel mee. Tost met scrambled eggs en koffie was prima. Na het ontbijt dus weer op weg over de 98 via de zgn. Scenic Highway. Stel je voor : de golf van Mexico aan je linkerhand, grote groepen pelikanen in de lucht, mooie muziek op de speakers ( dankzij Erik luisterde we naar Glen Hansard (RW) ) en je begrijpt dat wij er stil van waren. De weg vervolgde zich door de zgn. Panhandle via allerlei schiereilanden en grote hoge bruggen verder naar Ford Walton Beach waar ons hotel voor twee dagen, gevestigd is. Onderweg langs mooie kustplaatsen met veel prachtige huizen en beachresort : Seaside Beach ( bekend vanwege de opname van de film de Truman show met Jim Carrey), Rosemary Beach, etc etc. Zag er allemaal veel beter uit dan het Florida van de 1e dag.
Om 12.30 uur aangekomen bij het hotel kwamen wij er achter dat er weer een uur van de tijd was afgegaan. Ongemerkt waren we weer een tijdzone gepasseerd, waardoor het nog weer een uur vroeger was geworden! Dus we konden nog niet de kamer op en dus weer terug naar Destin ; een grote plaats met veel shopping malls en outlet centers. Het weer slaat een beetje om hier dus gauw even de eerste zon gepakt bij het zwembad ! Na zon en zwemmen was het dan eindelijk tijd voor het outlet centre in Destin! Shop intill you drop dus. Het grappige is dat ik dan met de meeste spullen terugkom : 2x Levi's spijkerbroeken, convers basketballers en t-shirts en een polo van Polo ! Daar proosten we op !

• 03 Mei 2016 - 07:22

Frank Bogers:

Klopt het dat die kleding allemaal niet zoveel kost? Leuk dat je ook een polo shirt hebt gekocht! Nog aan mij gedacht toen je dat merk in handen had? Hoe heet de staat waar je nu zit? Gr Frank

• 03 Mei 2016 - 09:37

Daan:

Wat een leven! Genieten dus.......usa, zon, shoppings malls, eten en drank! Proost

• 03 Mei 2016 - 10:00

GGQM:

We zullen jullie avonturen delen tijdens de komende PRO Soos...
    Je zou mij nog 'iets' doorgeven?
    Ben je het vergeten of vind je het 'niet leuk'?
    Groet uit Holland

• 03 Mei 2016 - 17:46

Alice Swiers:

Shoppen

• 03 Mei 2016 - 17:48

Alice Swiers:

Heerlijk!!!!!!!!! ;)

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul

Actief sinds 18 Nov. 2015