Het kleinste politieburau - Reisverslag uit Carrabelle, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu Het kleinste politieburau - Reisverslag uit Carrabelle, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

Het kleinste politieburau

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

01 Mei 2016 | Verenigde Staten, Carrabelle

Staat in Carabelle Florida! Daar zitten wij nu met 30 graden op de veranda van het Old Carabelle Hotel.

Vanmorgen of eigenlijk vannacht waren wij al heel vroeg wakker ; vier uur ! We wisten dat er een Starbucks open was om vijf uur en dat de wallmart 24 uur open was. Dus eerst terwijl het nog donker was boodschappen doen en daarna een bakkie met croissant bij de Starbucks. Om zes uur begon de eerste etappe van Tampa naar Carabelle met opgaande zon aan de rechterzijde. Het grootste gedeelte over de US98 met de auto op cruisecontrol ( meestal 60 mph). Voor het ontbijt stopte we in Cedar Key; een prachtig plaatsje aan de golf met veel watersporters en vissers! Daarna weer verder langs de highway, wat mij betreft ook nog met de wedstrijd van Ajax in gedachte dat begon om 09.30 USA time. Vanwege mijn nieuwe At&t nummer kon ik mooi via teletekst blijven volgen hoe het er daar aan toeging ! Nadat ik ook via Walter gehoord had dat het goed gegaan was ging de muziek vanaf het stickie van Erik, met daarop alle artiesten van Rock Werchter deze zomer, ff op standje tien !

Heb het natuurlijk wel gehoord maar het is nog steeds verbazend om te zien hoeveel Amerikaanse vlagen er langs de weg hangen of staan. Maar nu ook met borden dat wij allemaal op Trump moesten stemmen. Gelukkig was de hotel eigenaar het daar niet mee eens.

Op advies van hem aten wij bij de fishermans Warf. Daar kon je de beste versie vis eten.....maar ja dan wel allemaal gefrituurd met deegballen, patat, huspuppies en cheesegrits ! Qua eten hebben wij het nog niet gevonden ! Morgen weer verder langs de coastline naar Ford Walton Beach.

• 02 Mei 2016 - 00:07

Angelique:

Nog even een fijne aanvulling op het dinner. Het was zo wie zo al grappig dat ik allen garnalen bestelde met salade. Kreeg ik de opmerking, ja dat dacht ik al. Resultaat was toch gebakken aardappelen en een maisprutje. Gelukkig zag de Sla met een tomaat ennui er gewoner uit. Waarom daar 2 bakjes dressing bij moeten is een raadsel. Ik ben er inmiddels achter anders proef je de sla...

Morgen een hoofdgerecht to share, poties zijn niet normaal.

• 02 Mei 2016 - 18:07

Alice Swiers:

Leuk om al jullie belevenissen te lezen. Je kunt in ieder geval zeggen dat je in "de cel" bent geweest. Politie/telefooncel! Amerika het land van groot, groter, grootst. Ben benieuwd naar de volgende belevenissen.

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul

Actief sinds 18 Nov. 2015