Captain America - Reisverslag uit Sublett Mill, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu Captain America - Reisverslag uit Sublett Mill, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

Captain America

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

15 Mei 2016 | Verenigde Staten, Sublett Mill

Laatste dag hier in Huntsville met de familie was ik om kwart voor zeven op om de (achteraf) legendarische race van Max Verstappen te zien. Gedeeltelijk op een Amerikaanse zender en als daar, rücksichtlos, de reclames werden gestart snel schakelen naar de Mexicaanse zender. Daar verstond ik uiteraard niets van maar kan wel de beelden volgen. Kippenvel om 09.00 uur amerikaanse tijd toen Max over de finish kwam.
Lique en Amanda hadden toen al boodschappen gedaan en ik moest snel douchen want we gingen brunchen in de stad. Brett was daar ook weer bij en hem zou ik savonds nog zien.
Daarna shoppen in een mooi winkelcentrum: dames voor kleren en ik naar de Barnes en Nobles en daar heb ik nog twee mooie reisboeken gekocht. Eentje over de Smokey mountains en the blue ridge Parkway, dat is het gebied waar wij morgen heen gaan. De tweede ging over de Carolinas en Georgia voor het tweede deel van de week en het weekend (Charleston en Savannah ). Op de terugweg langs een hele grote Winkel a la de Makro, voor de grote inkopen.
Amanda en Angelique gingen nog even hun nagels laten doen en huizen bekijken (van de hele mooie grote) want ze gaan verhuizen binnen Huntsville.
De mannen aan het bier in de tuin en na het eten met Thomas en Brett naar de film : Captain America. Volstrekt belachelijke film over striphelden uit het verleden die elkaar het leven de hele film zuur maken met allerlei langdurige gevechten ! Daar moet je dus Amerikaan voor zijn om dat te begrijpen! Maar wel at the movie geweest. Afscheid genomen van Brett en morgen vroeg op om datzelfde te doen bij de rest van de familie voordat wij verder reizen.
Het was fun bij de Townsends!

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul

Actief sinds 18 Nov. 2015