Road to Florence - Reisverslag uit Firenze, Italië van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu Road to Florence - Reisverslag uit Firenze, Italië van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

Road to Florence

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

11 Mei 2016 | Italië, Firenze

Vanmorgen zijn wij vanuit French Camp, na een zuiderlijk ontbijt met gritts(maispap), eieren, aardappelen, worstjes en een biscuit, vertrokken richting de naamgenoot van de mooie stad in Toscane.
Via de Natchez trace verder gereden naar Tupelo, de geboorteplaats van de one and only Elvis Presley. Werkelijk alles was te koop in de shop van het museum. Paul is nu in het bezit van lucifers met de afbeelding van Elvis. Lets shake it....

Na een overheerlijke salade bij de crackerbarrel doorgereden via de tracé naar Florence. De tracé is prachtig, vandaag een gebied gepasseerd waar in 2011 een orkaan overheen gegaan is, bomen afgeknapt als luciferhoutjes. Nu begreep ik waarom ons aangeraden was om een weer app te downloaden om zo de stormen in de gaten te houden. Op het nieuws wordt aangegeven dat er voor morgen onweersbuien verwacht worden in de omgeving van Huntsville. We gaan het meemaken. Morgen vertrekken wij naar Amanda en Thomas om even bij te komen van het op doorreis zijn. Kunnen we ook mooi even wassen

• 12 Mei 2016 - 18:39

Daan :

Kom maar op met de foto's ..................groetjes aan de fam! x

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul