Afschaffen dat pasen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu Afschaffen dat pasen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

Afschaffen dat pasen

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

27 Maart 2016 | Nederland, Heemskerk

Het is zondag 27 maart en het is nog 34 dagen tot het 30 april is en wij vertrekken naar Amerika ! Dus is ben even het testen hoe het precies werkt. Niet op de titel letten dat was maar een grapje (of niet?). Zojuist een fietstocht door New Orleans met gids geboekt voor donderdag 5 mei ! Deze fietstocht duurt drie uur langs alle hoogtepunten van de stad ! De dag daarvoor als we aankomen in Nola, kunnen we naar een concert van een brassband in en park vlakbij ons hotel ! Kortom we hebben er zin in ! Keep you posted !!!!

• 27 Maart 2016 - 17:58

GGQM:

Nu dan ook maar een reactie op jullie bericht... Weet niet of dit ook de bedoeling is, maar één lezer heb je in ieder geval :-)

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul

Actief sinds 18 Nov. 2015