Terug naar huis - Reisverslag uit Benjamins Farms, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Benjamins Farms, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

27 Mei 2016 | Verenigde Staten, Benjamins Farms

Dit wordt het laatste verslag van deze reis. Iedereen die meegelezen heeft bedankt daarvoor. Het elke dag schrijven van een kort verslag was leuk om te doen maar ik deed het in eerste instantie voor mijzelf en Angelique. Zodat wij later nog eens kunnen teruglezen en weten wat we allemaal hebben meegemaakt. Er zijn vele mensen die soortgelijke reizen maken dus zo bijzonder ben ik niet, dus zoals gezegd het is voor mij een mooie geheugensteun om later herinneringen op te halen.

Ik zit nu op Tampa AirPort het eerste gedeelte is gelukt : de koffers inchecken! We moesten nog wel even herpakken want 1 koffer was te zwaar. Daar sta ( of liever lig je dan op de grond) je koffers open en spullen erin en eruit. Ik heb de mevrouw van de incheckbalie maar de resterende klompjes gegeven: je weet wel die van de Xenos !

Gisterenochtend waren we om acht uur al op het strand, heerlijke wandeling gemaakt en nog even gezond en gezwommen. Op weg naar het strand nog even een oude opa geholpen die met zijn wandelstok liep maar toch door zijn knieën knikte en bijna met zijn hoofd op straat viel. Een hoop pensionadas hier die hun laatste dagen in de zon slijten ; er zijn slechtere plekken !
Smiddags wilde Lique nog even nagels en voeten doen en shoppen. Zij mee naar het stadion ik mee shoppen, zo werkt dat in het leven! Laatste avondmaal nog even vlakbij het appartement aan de haven gezeten en later op tv de spannende wedstrijd tussen Oklahoma en Golden State gezien; eindelijk helemaal afgekeken terwijl Angelique al lag te slapen.

Als laatste wil ik de Chrysler 200 bedanken voor de probleemloze 3000 miles door de deep south.
Bij geen bericht ben ik morgen gewoon weer in Heemskerk ( mooi in de IJmond !)

• 27 Mei 2016 - 15:36

Diny:

Genoten van jullie reisverslagen een goede vlucht en Welkom thuis

• 27 Mei 2016 - 23:45

Frank:

Top gedaan, geen verslag over geslagen!

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul

Actief sinds 18 Nov. 2015