ITS the law - Reisverslag uit Sublett Mill, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu ITS the law - Reisverslag uit Sublett Mill, Verenigde Staten van Paul&Angelique - WaarBenJij.nu

ITS the law

Blijf op de hoogte en volg Paul&Angelique

13 Mei 2016 | Verenigde Staten, Sublett Mill

ITS the law is een uitdrukking die we hier veel op de borden zien staan. Als de overheid hier iets duidelijk wil maken zetten ze er met grote letters bij : ITS THE LAW. Zo ook vanmorgen bij de supermarkt. Ik wilde vanmorgen met mijn vers gekochte corona biertjes de Piggly Wiggly supermarkt uitlopen maar de ( aardige ) dame van de winkel stond er op dat er plastic zakje omheen moest. Want : Its the law. Je mag schijnbaar niet openlijk laten zien dat je drank gekocht hebt.
Het was vandaag prachtig zonnig weer na de onweersbuien van gisteren. En dus gingen wij, na een poging nieuwe glazen in de zonnebril te verkrijgen (mislukt we laten het maar zoals het is ), naar het zwembad.
In deze mooie woonwijk ligt een prachtig zwembad voor de hele woonwijk om te gebruiken. Je moet dan wel een pasje hebben dan en dus ging Thomas met ons mee om de deur te openen en ook even te zonnen! Maar allereerst even watballetjes basketbal weg geschoten op veldje naast het zwembad. Dan krijg je er van als elke dag naar de NBA play-offs kijkt.
Aangenaam verbrand keerden wij smiddags weer huiswaarts want Amanda en Thomas namen ons mee uit eten. Bijzonder lekker gegeten bij een goed restaurant in downtown Huntsville. Daarna nog even naar een bier en wijncafe voor een speciaal biertje. Alle biertjes netjes uitgestald en een stuk of dertig op de tap. Ze hadden ook weer een heleboel Europese biertjes ; heleboel Belgen en slechts 1 Nederlandse ; Grolsch ! Ik heb dus de gast achter de tap even op een grappige manier duidelijk gemaakt dat er een heleboel lekkere Nederlandse biertjes zijn maar dat nu net Grolsch een van de slechtste is. Ook nog even gezegd dat hij dan beter Jopen of zoiets kan nemen.
Voor onze ultieme vakantiehit verwijs ik je nog even naar het country nummer van "Luke Bryan getiteld : Huntin, fishin and lovin every day" zoek maar op en luister !

• 14 Mei 2016 - 09:57

Walter:

Of Vedet IPA ook erg lekker(wel Belgisch weer trouwens)

Leuk verslag weer Paulus en ga vooral door met de road movies haha

Paul&Angelique

Paul & Angelique een illuster duo uit Heemskerk. Zij gaan veel op reis, nog niet genoeg volgens A. maar P.vind van wel. Je kan immers niet het hele jaar maar op reis zijn ! Het eerst volgende reisje is naar Edinborough Schotland. Reisje want zij gaan slechts een weekend samen met Jacco en Daan ( zus van A.). Dat reisverslag wordt een proef voor de grote reis naar the Deep South in Mei 2016. Dan wil Paul elke dag een verslagje schrijven voor de achterblijvers die geinteresseerd zijn. Keep you posted ! Paul

Actief sinds 18 Nov. 2015